Friday, October 3, 2008

Giant leap to China


During April 2007 we, myself Gawie and my wife Petro, visited Hong Kong for the Asia World Expo : Electronics Sourcing Fair. We were so impressed with China that we decided to move there. During February 2008 I(Gawie) went to Wuxi for 3 month's to investigate to see if it would be a viable idea to work and live there. During the 3 month's it seemed a viable option so we decided to proceed with the plan. Here we are today, October 2008, staying in Wuxi. Both of us have a year working contract at different companies.

1 comment:

Lucy Beukes said...

Ek hou van julle woonstel en dit lyk pragtig daar. Julle lyk blakend gesond en ontspanne. Ek kan net glad nie gewoond raak aan die idee dat jul daar is nie, dis vir my 'n seer waaraan ek min aandag gee, want ek is bang die rofie kom af en dan bloei dit weer. Ek verlang julle verskriklik maar nou ja julle het jul keuse gemaak. Mooi bly.